Odkiaľ:  

Časté otázky (FAQ)

1. Ako vyhľadávať ubytovanie
2. Typy ubytovania
3. Kapacita objektu
4. Obsadenosť objektu
5. Ako získať informácie o podmienkach poskytovania ubytovacích služieb?
6. Čo je to rekreačný poplatok?
7. Kaucia
8. Zľavy
9. Ako platiť?
10. Prečo musím platiť vopred?
11. Čo keď nestihnem zaplatiť rezerváciu v určenej lehote?
12. Čo sa môže stať, ak neprihlásim všetky osoby?
13. Môžem zameniť rezerváciu aj po zaplatení?
14. Storno pobytu
15. Čo je a na čo slúži voucher?
16. Na koho sa treba obrátiť v prípade problémov po príchode do ubytovacej jednotky?
17. Existuje presne určené časové ohraničenie, kedy musím prísť a odísť z ubytovania?


1. Ako vyhľadávať ubytovanie

Základne vyhľadávanie

V základnom vyhľadávaní je možné vyhľadať ubytovanie podľa lokality, typu objektu, termínu a počtu osôb.

Rozšírené vyhľadávanie

Po zadaní dopĺňajúcich kritérií ako je napr. lyžovanie do...km, je možné vyhľadať ubytovacie zariadenia, ktoré zodpovedá presne zadaným požiadavkám.

2. Typy ubytovania

V ponuke cestovnej agentúry Kiska sú k dispozícií chaty, priváty, penzióny a hotely. Pri ubytovaní v chatách po obsadení objektu uvedeným min. počtom osôb nie je možné do objektu ubytovať ďalšie osoby, pokiaľ nie je uvedené v popise objektu inak.

Čo to znamená 1/2, 1/2+1; + 1, apt. 1/2+2/3?

1/2, 2/2+1; + 1: Ubytovacie zariadenie poskytuje 6 pevných lôžok a dve prístelky. K dispozícii  je jedna dvojposteľová izba, dve dvojposteľové izby, každá s jednou prístelkou a jedna prístelka napr. v spoločenskej miestnosti. 
Apt. 1/2+2/3: V apartmáne je jedna dvojlôžková spálňa a dve trojlôžkové.

Na koľko nocí je možné ubytovanie v jednotlivých ubytovacích zariadeniach?

Chaty a priváty umožňujú ubytovanie na min. 2 a viac nocí, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri ubytovaní na jednu až dve noci si CA účtuje jednorázový poplatok za objednávku  10,- €.

3. Kapacita objektu

Min. a max vyťaženosť

Pod minimálnou vyťaženosťou sa rozumie minimálny počet osôb, za ktoré je potrebné uhradiť aj v prípade, že v ubytovacom zariadení bude ubytovaných menej osôb ako je uvedený minimálny počet. Min. vyťaženosť sa nevzťahuje na hotely a penzióny.

Max. vyťaženosť

Maximálna vyťaženosť objektu je maximálna ubytovacia kapacita.

4. Obsadenosť objektu

Červené políčka znamenajú, že objekt je obsadený. Obsadenosť objektu na našich stránkach je orientačná. Pokiaľ Vami vybraný termín nie je zaznačený červenou farbou, požadovaný termín bude preverený po zaslaní rezervácie aj zo strany majiteľa.

5. Ako získať informácie o podmienkach poskytovania ubytovacích služieb?

Pred rezerváciou je potrebné prečítať si Obchodné podmienky.

6. Čo je to rekreačný poplatok?

Rekreačný poplatok je poplatok, ktorý je každý klient povinný zaplatiť prenajímateľovi ubytovacieho zariadenia pri nástupe na pobyt, ak nie je v popise objektu uvedené  inak. Výška rekreačného poplatku je od  0,16 €/osoba/deň  do 1,- €/osoba/deň. 

7. Kaucia

Kauciu pri ubytovaní v chatách a privátoch vyberá majiteľ pri nástupe na pobyt. Po skončení pobytu je kaucia vrátená klientovi, ak nedošlo k poškodeniu objektu. Klient zodpovedá za to, že po ukončení pobytu odovzdá ubytovacie zariadenie v pôvodnom stave. Ak počas pobytu dôjde k poškodeniu chaty resp. privátu, má ubytovateľ právo použiť celú kauciu alebo jej časť na úhradu vzniknutých škôd.

8. Zľavy

- zľavy pre deti - platia len po obsadení stanoveného minimálneho počtu osôb
- pre silvestrovský termín neplatia žiadne zľavy, vždy platia ceny za základné lôžko
- pri opakovanom pobyte od nás získavate pri ubytovaní v chatách automaticky zľavu 5%
- zľavy nie je možné kombinovať

9. Ako platiť?

Klienti zo Slovenskej republiky
Vkladom alebo prevodným príkazom na číslo účtu:
SK: 26 200 333 55/1100
Tatrabanka Poprad
Variabilný symbol: predčíslie 61 + číslo rezervácie

Vkladom alebo prevodným príkazom na číslo účtu:
SK: 2045388159/0200
VÚB Poprad
Variabilný symbol: predčíslie 61 + číslo rezervácie

Poštovou poukážkou typu U:
Adresát: KISKA SLOVAK TRAVEL AGENCY, s.r.o.
Prevádzka: Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Č. účtu: 26 200 333 55/1100
Variabilný symbol: predčíslie 61 +  číslo rezervácie

Klienti z Českej republiky
Vkladom alebo prevodným príkazom na úhradu na náš účet v ČSOB Praha, vedený v CZK,
číslo účtu 191221534/0300
Variabilný symbol: predčíslie 65 + číslo rezervácie

Klienti z Poľskej republiky
Vkladom alebo prevodným príkazom na úhradu na náš účet v CitiBank Handlowy, Katowice vedený v PLN,
číslo účtu: 86103011590000000079814008
Variabilný symbol: predčíslie 66 + číslo rezervácie

Klienti z ostatných krajín
a) Platba v EUR na náš účet:
Číslo účtu - IBAN: SK6775000000004001249228
SWIFT: CEKOSKBX
Variabilný symbol: predčíslie 67 + číslo rezervácie
Názov banky : ČSOB
Adresa banky: Nám. Sv. Egídia 83,058 01 Poprad
Názov účtu: Kiska Slovak travel agency sro
Adresa CA: Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad

b) Western Union
Príjemca: Silvia Sedláková, manager  CA Kiska Travel,  Poprad, Slovakia.
Potrebujeme nasledujúce údaje: meno a priezvisko odosielateľa, mesto a štát odkiaľ sú peniaze zasielané, menu a kontrolné číslo transferu.
Variabilný symbol: predčíslie 67 + číslo rezervácie

Akceptujeme poukážky typu Flexipass, Holidaypass a Universalpass.

10. Prečo musím platiť vopred?

Platbou potvrdíte svoju rezerváciu ubytovania. Platba vopred je garanciou, že skutočne prídete do ubytovacej jednotky, ktorú ste videli a rezervovali na našich stránkach.

11. Čo keď nestihnem zaplatiť rezerváciu v určenej lehote?

Ak máte záujem o danú rezerváciu aj po dátume určenej lehoty splatnosti, kontaktujte nás. Vašu rezerváciu opätovne preveríme a pokiaľ to bude možné, Vaša rezervácia bude predĺžená.

12. Čo sa môže stať, ak neprihlásim všetky osoby?

Po príchode do ubytovacieho zariadenia nemusia byť tieto osoby ubytované.

13. Môžem zameniť rezerváciu aj po zaplatení?

Ak po uhradení platby za pobyt došlo k zmenám v rezervácii,  je po súhlase majiteľa možné zmeniť  iba počet osôb a termín ubytovania.

14. Storno pobytu

- do 60 dní pred nástupom na pobyt je storno poplatok 20 % z celkovej ceny pobytu
- 59 - 30 dní pred nástupom na pobyt je storno poplatok 30 % z celkovej ceny pobytu
- 29 - 10 dní pred nástupom na pobyt je storno poplatok 50 % z celkovej ceny pobytu
- 9 a menej dní pred nástupom na pobyt je storno poplatok 75 % z celkovej ceny pobytu
Zrušenie pobytu je nutné oznámiť našej CA písomne, e-mailom, faxom alebo poštou.
Pri ubytovaní v hoteloch a penziónoch platia osobitné storno podmienky ubytovacieho zariadenia.

15. Čo je a na čo slúži voucher?

Po úhrade 100 % platby obdržíte od našej CA ubytovací poukaz – voucher s kontaktnými údajmi, ktorým sa  preukážete pri  nástupe na pobyt.

16. Na koho sa treba obrátiť v prípade problémov po príchode do ubytovacej jednotky?

V prípade, že máte problémy s ubytovaním a nie je možná dohoda s majiteľom ubytovacieho zariadenia, neodkladne kontaktujte  našu CA v pracovných dňoch na +421 52 7765 445, +421 905 500 507 a +421 903 407 407, po pracovnej dobe a počas víkendov na +421 905 407 407.

17. Existuje presne určené časové ohraničenie, kedy musím prísť a odísť z ubytovania?

Pre chaty a priváty je nástup na pobyt v čase od 14.00 do 19.00 hodiny a odchod klienta do 10.00 hodiny, ak nie je v popise objektu uvedené inak. Odporúčame, najneskôr 3 dni pred nástupom na pobyt sa skontaktovať s majiteľom a dohodnúť si príchod. Kontaktné informácie nájdete v poukaze. Na pobyt môže nastúpiť len počet osôb uvedených v ubytovacom poukaze. Ak na pobyt nastúpi vyšší počet osôb ako je uvedené v ubytovacom poukaze,  ubytovateľ nie je povinný ubytovať osoby naviac.


  • |
  • |
  • |
  • |
Hľadaj v ponuke
Načítavam mapu. Čakajte prosím

Kúpele & Wellness pobyty